.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب مديران گیلانی با نظر مجمع نمايندگان استان
طبق بخشنامه وزارت كشور كه به مسئولان استان‌ها ارسال شده است، انتصاب تمام مديران استاني با نظرمجمع نمايندگان خواهد بود و مجمع نمايندگان نيز در تصميم گيري انتخاب افراد شرايطي مانند ميزان تحصيلات و ارتباط آن با مسئوليت مربوطه، تجربه فعاليت‌هاي اجرايي...
انتصاب مديران گیلانی با نظر مجمع نمايندگان استان

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: انتصاب تمام مديران و جابه‌جايي‌هاي مديريتي در سطح استان‌ گيلان با نظر مجمع نمايندگان خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز ، حسن تاميني درگفتگو با فارس افزود: طبق بخشنامه وزارت كشور كه به مسئولان استان‌ها ارسال شده است، انتصاب تمام مديران استاني با نظرمجمع نمايندگان خواهد بود و مجمع نمايندگان نيز در تصميم گيري انتخاب افراد شرايطي مانند ميزان تحصيلات و ارتباط آن با مسئوليت مربوطه، تجربه فعاليت‌هاي اجرايي و ... را مورد لحاظ قرار داده و چند گزينه را بر اساس اولويت به وزارت مربوطه معرفي مي‌كنند.
وي ادامه داد: در سطح شهرستان‌ها نيز انتصاب مديران با نظرنماينده همان شهرستان صورت مي‌گيرد كه بايد شرايطي مانند ميزان تحصيلات و ارتباط آن با مسئوليت مربوطه، تجربه فعاليت اجرايي، بومي بودن همان منطقه، ارتباط فرد با مردم و پاسخگويي به مردم مدنظر باشد.
تاميني پاسخگويي را از اولويت انتخاب افراد عنوان كرد و اذعان داشت: فرد انتخاب شده بايد در برابر نماينده و مردم توان پاسخگويي را داشته و بومي همان منطقه باشد تا بهتر بتواند مسايل و مشكلات منطقه را رسيدگي كرده و براي رفع آن تلاش كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.98 seconds.